CASUAL CHIC


Mä en tiedä mikä siinä on, miksi vaatteet tekee mut onnelliseksi. Ja mä en nyt tarkoita että ne olisi ainoa asia vaan tyyliin samanlailla, kun joillekin se on leipominen, toisille kalastus, kolmansille urheileminen jne. Mä voin viettää tuntikausia netissä selailemassa eri vaatesivustoja, viimeisimpiä muotinäytöksiä ja inspiroivia street style kuvaajien bongauksia. Hyvänä esimerkkinä käytyämme monessa Rooman luksusbrändin liikkeessä (kirjoittelen myöhemmin siitä sitten) ja sovittaessani mm. Valentionon käsin tehtyjä luomuksia, mä olin kuin taivaassa. Itse asiassa tämän kertaisessa asussani on pari tuliaista kyseiseltä matkalta. :) Mä haluan muuten tähän väliin sanoa, että mulle kalliit merkit edustavat laatua, ei statusta, sitä näkee niin valitettavan paljon ihmisiä, joille ne edustaa ensisijaisesti jälkimmäistä.. Mulle on myös tärkeää, että mä pystyn myös käyttämään niitä tuotteita enkä vaan omistamaan, kuten tämän Guccin collegepaidan, joka menee niin farkkujen, tyllihameen kuin track pantsien kanssa.

Mä aloin kuvaamaan mun asukokonaisuuksia vasta viime keväänä ja nyt oon törmännyt sellaiseen ongelmaan, että tuolla ulkona ei pysty enää kylmyyden takia kuvaamaan kovin pitkään, joten mun pitää miettiä erilaista ratkaisua talveksi. Mutta sillä välin mä haluan toivottaa ihanaa uutta viikkoa ja onko liian aikaista sanoa, myös joulun odotusta! :D

✧✧✧

Some people feel happiness when they bake, some when they fishing, others when they exercise etc., for me it's clothes and I don't know why they make me happy. And no, I don't mean that in a "nothing else make me happy" way, but I can spend hours on the internet browsing different clothing sites, latest fashion shows and inspiring street style photgraphers snaps. For example after visiting many luxury brand stores in Rome (I will write about it later) and also fitting Valentino's handcrafted creations, I felt like heaven. Actually in this outfit I have a couple purchases from that trip. :) FYI I just want to say that luxury brands represent a quality for me, not status, unfortunately there is a lot of people whom those brands represent primarily the latter. It's also important for me that I can really wear those products and not just own them, like this Gucci sweatshirt, which goes well with any garment - jeans, tulle skirt, track pants..

 I started to take outfit photos last spring and now I have come across the problem, that the weather is too cold for long photoshoots outdoors, so I have to come up with some other solution. But meanwhile wishing you a great new week and do I dare to say also, happy waiting time for Christmas! :D








Sweatshirt: Gucci
Velvet Skirt: Zara
Shoes: Converse
Bag: Gucci
  
 Photo by Mimi Jasmin  ||  Edit by me

2 kommenttia

  1. Hei mä oon kyllä sun kanssa ihan samoilla linjoilla! Vaatteet ja muoti tekee mut jotenkin todella onnelliseksi ja inspiroituneeksi, mutta silti aika harvoin tulee shoppailtua ihan vain sen materian takia. Ja just niin sen mun mielestä pitää ehkä ollakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että on muitakin samalla linjalla olijoita, enkä ole yksin tämän vaatehulluuden kanssa! :D

      Poista

Professional Blog Designs by pipdig