RAINY DAY CHIC


 Toivottavasti kaikilla on ollut kiva viikonloppu takana (joo, mä tiedän että yleensä tämä sanotaan maanantaisin), mutta ennen kuin mä tästä jatkan, haluan kertoa erään asian -

Tiedättekö sen Coldplayn Fix You biisin, jossa lauletaan "When you try your best, but you don't succeed", noh.. tältä musta tuntuu joka kerta, kun me käydään kuvaamassa asukuvia ulkona. Faktahan on se, että vaikka mun kuvat näyttävät vaivattomilta, niin niitä otetaan keskimäärin 400 kappaletta per kuvauskerta ja joku 6 on ehkä onnistuneita! Suurin syy tähän on mun kamppailu miten näyttää luonnolliselta kameran edessä (mikä sinänsä on aika ironista, koska mä aikoinaan halusin näyttelijäksi..) ja mä en ole mikään malli. :D

Täällä Suomessa asuessa sää voi vaihtua useaan otteeseen yhden päivän aikana ja joskus se voi asettaa haasteita pukeutumiseen ja varsinkin tyylikkäänä pysymiseen. Joten yksi keino on yhdistää joku upea vaatekappale muuten pelkistettyyn asuun, kuten tämä tyllihame (tyllikangas, tuo minun suuri rakkauteni) simppelin raitaneuleen ja nahkaleggingsien kanssa. Mä puin korolliset nilkkurit tona kylmänä ja sateisena päivänä, mutta tähän asuun sopisi vallan mainiosti myös jotkut söpöt kumisaappaat!

Joten, älä anna sään pilata tunnelmaa ja pidä hauskaa tyylilläsi! :)

✧✧✧

I hope everyone had a nice weekend (yes, I know that usually people say that on monday) and before I continue, I want to share the following with you guys -

 You know those lyrics from Colplay song Fix You "When you try your best, but you don't succeed", well.. thats how I feel everytime when we are photoshooting outdoors. Alhough results looks effortless, reality is that from 400 taken pics, maybe 6 are successful! And it's mainly because of the struggle I have: how to act naturally in front of the camera (which is kind of odd, cause there was a time when I wanted to be an actress..) and I'm really, really not a model. :D

When you live in Finland the weather could change several times in one day and sometimes it can be quite challenging when it comes to getting dressed and most of all how to stay chic. So one way is to add a gorgeous garment to your outfit like this tulle skirt (oh, how I love tulle fabric) which I combined with a plain stripe sweater and leather leggings. I wore high heel ankle boots on that cold and rainy day, but this outfit would also totally work with a pair of cute rain boots!

So don't let weather dull your sparkle and have fun with your look! :)






Zara tulle dress

Photos by Pinjamari Jirout  ||  Edit by me

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig