AFTERNOON BOHO CHIC



Mä haluan kiittää kaikkia ihania ihmisiä mun ympärillä, joilta olen saanut kannustusta ja tukea tässä mulle niin rakkaassa asiassa. Mä yritän koko ajan kehittää mun julkaisuja laadukkaimiksi ja tuoda visiotani paremmin esille. Kommentoinnit henkilökohtaisesti sekä Instagramin puolella on ollut välillä ihan huikeita ja mä arvostan todella paljon kaikkia seuraajiani. Joistakin ihmisistä on tullut melkeinpä tuttuja, vaikka koskaan ei olla kasvotusten tavattu. :D Musta on myös itse aivan ihanaa löytää inspiroivia blogeja ja luovia Instagram-tilejä.

Se ei ole varmaan kenellekään enää yllätys, että mä rakastan yhdistellä hameita/mekkoja housujen kanssa yhteen ja täällä Suomessa asuessa, se ei ole säiden kannalta mikään ongelma. Tämän kertaisessa lookissa yhdistin todella kevyen, läpikuultavan boho -maximekon farkkujen ja pitkähihaisen paidan kanssa. Mä pidän tässä asussa miten elegantin (vähän Chloé -henkisen) mekon keveys yhdistyy farkkujen rosoisuuden kanssa. Täytyy kyllä sanoa, etten mä ymmärrä välillä suunittelijoita, esim. tämänkin mekon alle on ommeltu alusmekko, joka ei ole täyspitkä vaan päättyy polviin, jolloin sen alusmekon raja näkyy läpi ja se on ihan typerän näköistä. Joskus mä toivon, että osaisin ommella, niin silloin mä voisin tehdä itse omat vaatteeni. :D

Mahtavaa maanantaita ja uutta viikkoa kaikille!

✧✧✧

I want to thank all of you wonderful people around me, who constantly encourage and support me in this thing what I do. I'm always trying to make my blog posts and pics better and bring my vision to others who may be inspired by them. Comments personally and on Instagram have been sometimes so amazing and I really do appreciate all my followers. Some of you have become familiar even though we've never met in person. :D I also love to find new inspiring blogs and creative Instagram accounts.

I think it's already not a surprise for anyone, that I love to combine dresses/skirts with trousers and when you are living in Finland it's not even a problem (yes, the lovely weather conditions). In this look I styled really lightweight, almost transperent boho maxi dress with ripped jeans and long sleeve shirt. I love how the airyness in this elegant (little bit Chloé-ish) dress combines with jeans roughness. I must say, that sometimes I don't understand designers visions, for example there is underdress under this dress (my god, how dumb that sounded) and it's not fully long, so the edge of that underdress is seeing through and it looks hideous. Sometimes I wish I could sew, then I could make my own clothes. :D

Wishing you a happy monday and a beautiful week!








Zara Dress  |  Michael Kors Bag



  Photos by Pinjamari Jirout   ||   Edit by me

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig