THE FARKUT

Mä nyt kerron yhden asian, josta moni varmaan tuohtuu, mutta mä olen siitä hetkestä asti, kun mom fit malliset farkut nousivat trendiksi, suoraan sanoen vihannut niitä... Mun mielestä ton mallin nimikin on loukkaus kaikkia äitejä kohtaan (joo, mä tiedän, mistä nimi sai alkunsa, eikä se tee asiasta yhtään mairittelevampaa), koska suoraan sanottuna ne on vaan rumat ja huonosti istuvat ja mä olen ihan oikeasti miettinyt, että eikö kukaan muu näe sitä, koska ne ovat niin älyttömän suositut? 

Mutta sitten törmäsin Who What Wear -muotisivuston artikkeliin "Mitä Olivia Palermo ei koskaan käyttäisi" ja siellä oli maininta mom fitista. Hallelujah. Mä luulin ihan tosissani, että mussa on jotain vikana ja tämä saikin ajattelemaan, että kuinka painostava muotimaailma saattaa olla. Pitääkö jostain trendistä tykätä vain siksi, koska se on trendissä? Ja uskokaa, mä rakastan muotimaailmaa, mutta on se välillä aivan järjetön. Miettikää esim. Vetements tuotemerkin ideologiaa mainostaa itseään anti-fashion brändinä, suunnittelemalla erikoisen mallisia "epätrendikkäitä" (kaikki me muistamme sen DHL-paidan) vaatteita ja käyttäen näytöksissään malleina "tavallisia" ihmisiä, mutta hintalapuissa olevat numerot ovat sitä luokkaa, ettei "tavallisilla" ihmisillä ole koskaan varaa ostaa niitä.. Esimerkkinä viime kaudelta oleva valkoinen t-paita liioteiltuine olkatoppauksineen tekstillä "You fuck'n asshole" maksaa 690€.

Joo, mä vähän eksyin nyt itse aiheesta eli siitä, että tämän mom fit farkkumeren keskeltä mä löysin vihdoinkin itselleni väljät farkut ja malli on boyfriend slim. Tässä vaiheessa, kun esittelin innoissani löytöäni miehelleni, hän katsoi mua hiukan epäilevästi, että montako tollasta omituisen kuuloisen mallista farkkua on oikein olemassa ja mitä muka eroja niissä on ja mun aloittaessa pasaa girlfriend, athletic fit, cigarette, flare.. hän kohteliaasti hymyili ja palasi lukemaan uutisia.. 

Mä en yleensä tykkää esitellä vatsaani, joten näistä kuvista löytyy poikkeus, mutta joo, rakkaus on syntynyt. Nyt odotan vain noiden säiden lämpeämistä vielä, että pääsen käyttämään niitä ja vielä tyylivinkkinä, että jos haluaa tämän tyylisten farkkujen kanssa saada naisellisempaa lookia, yhdistä upeat korkokengät tai lenkkareiden kanssa vaikka sifonkinen paita ja asusteilla sekä kirkkaalla hulipunan sävyllä pääsee jo pitkälle. :)

Hyvää viikonalkua kaikille! :)






Jeans Zara
Sweater Zara

Photography & styling // Zoja Saveljeva

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig