KÄYNTI STUDIOLLA JA YKSI HAASTATTELU

Huh, joulu tuli ja meni ja nyt on kyllä syöty (vähän varastoonkin..) ja ladattu akkuja tulevaan. Ennen joulua oli niin paljon kaikenlaista tapahtumaa ja kiirettä, että pääsin bloginkin ääreen vasta nyt. Mutta palataan viime viikon tapahtumiin ja aloitetaan vaikka siitä mun haastattelusta, josta olen täälläkin meuhkannut. Eli tosiaan musta tehtiin haastattelu MTV:n Lifestyle puolelle aiheena katutyyli, haastattelu videoitiin ja se tullaan julkaistamaan heidän nettisivuilla joskus joulun jälkeen, ilmoittelen sitten lähemmin asiasta.

Mutta siis jos haluatte tietää, että miten meni noin niinku omasta mielestä?, niin voin kertoa, että sen haastattelun jälkeen mun teki mieli vaan ryömiä johonkin koloon eikä tulla ulos sieltä ikinä... Tiedättekö, kun katsoo jonkun ihmisen haastattelua ja ihmettelee, että mitä toi tyyppi "änkyttää" tossa, niin mähän tein sitä ihan samaa ..ää..ää..ää.. kun joku hemmetin lammas! Siitä on muutenkin joku sata vuotta, kun mä viimeksi olen ollut kameran edessä, niin musta tuntuu että mä olin ihan seinähullun näköinen heiluttelessani käsiä ja pyöritellessäni silmiä siinä. Koko tapahtuman jälkeen olo oli kuin sumussa ja päällimmäisenä ajatuksena pyöri, että mä en saanut varmaan mitään järkevää sanotuksi... Ensimmäinen asia mitä mä sanoin miehellenikin, soittaessani hänelle haastattelun jälkeen, että "Voidaanko me muutta pois Suomesta" eli jos jossain vaiheessa mua ei enää näy, niin tiedätte miksi. :D

Toinen todella mielenkiintoinen tapahtuma oli käynti MTV:n uutisstudiolla ja oppaanani toimi itse Pirjo Nuotio, yksi suosituimmista uutisankkureista Suomessa. Oli aivan huikeaa päästä uutisstudion kulisseihin seuraamaan miten mikäkin tapahtuu ja voin kyllä sanoa, että vierailun jälkeen olen katsonut tv-uutisia ihan eri silmällä. (Mä olin muuten niin innoissani tapahtumasta, että yhdessä vaiheessa nähtyäni itseni peilistä, sieltä tuijotti sellaset punaiset posket ja kirkkaat silmät, siis omg ihan kuin jollain pikku tytöllä... että sen näköisenä sitten olen siellä tepastellut..) Se uutismäärä joka tulvi ympäri maailmaa oli aivan häkellyttävä, puhumattakaan siitä että kuinka monta eri osa-aluetta uutisaihe käy läpi ennen kuin se on valmis esitettäväksi päivän tv-uutisiin, nettiin ja radioon.


Esittelykierroksella käytiin myös maskeeramossa, paikan "testosteronikopissa" aka urheilutoimittajien työhuoneessa, jossa istui itse Juhani "Tami" Tamminen ja vielä studiossa, jossa pääsin istumaan sille kuuluisalle (älyttömän korkealle) tuolille. Munhan oli siis tietenkin otettava myös kuva tilanteesta ja aika moni mun ystävistäkin hämmentyi ko. kuvasta laitettuani sen FB:iin saatetekstinä "Seitsemän uutisista, hyvää iltaa." :D




Huomaa kuvasta muuten, että kuka on tehnyt tota työtä 40 vuotta ja kuka on sen näköinen kun olisi eksynyt väärästä ovesta sisään... :D Lopuksi kierros huipentui siihen, kun pääsin seuraamaan seitsemän uutisia livenä ohjaamosta! Oli kyllä mielettömän kiinnostava kokemus, kiitos Pirjolle esittelystä ja nyt jännittämään sitä haastattelua. Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! :)



Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Professional Blog Designs by pipdig